Sådan fungerer det

Klik på nedenstående ikoner, for at få mere information om hvad hvert step indebærer:

001

Unavngiven Du køber nye varer til din webshop.

Unavngiven Du får dine varer leveret til vores lager.

002

Unavngiven Vi modtager & optæller dine varer.

Unavngiven Vi lægger dine varer på lagerlokation.

Unavngiven Vi opdaterer lageret i din webshop.

003

Unavngiven Kundens ordre bliver automatisk sendt til os.

Unavngiven Vi kontrollerer, om der er varer til ordren.

Unavngiven Vi sender ordren til lagersystemet.

004

Unavngiven Vi plukker & pakker kundens ordre.

Unavngiven Vi opdaterer din webshop med ordre- & lagerstatus.

Unavngiven Vi sender Track & Trace info til din kunde.


Forklaring:
Unavngiven = Håndteres af dig
Unavngiven = Håndteres af Dansk e-Logistik

 .

.

Det skal være nemt!

Det skal være så nemt for dig som kunde, som overhovedet muligt. Jo mindre tid du skal bruge på logistik og administration af din webshop, desto mere tid kan du bruge på, at udvikle din forretning.

Din webshop fungerer stadig, som den plejer, men vores løsning gør, at din webshop og din logistik bliver fuldt automatiseret.

Du skal blot indkøbe dine varer og sælge dem – så sørger vi for resten.

 

Hvordan kan det lade sig gøre?

Dette kan lade sig gøre, fordi der nemt kan foretages en integration mellem din webshop, eller dit økonomisystem, til vores professionelle lagersystem – og fordi vores lagersystem er specialudviklet til at håndtere webshops.

For de mest anvendte webshopsystemer er der allerede udviklet et integrationsmodul. Det gælder bl.a. Magento, Prestashop og SmartWeb. Her kan du tage kontakt til en af vores samarbejdspartnere, som foretager integrationen for dig for 3.500 DKK.

Du er også meget velkommen til, selv at foretage integrationen. Det er selvfølgelig uden beregning fra vores side. Blot kontakt os, så sender vi integrationsguiden til dig.