Lagerhotel til webshops og grossister

Er du på udkig efter et lagerhotel, som kan hjælpe dig med at håndtere din virksomheds ordrer og levere dem ud til kunderne hurtigst muligt? Så kan vi måske hjælpe dig.

Hos Dansk e-Logistik tilbyder vi et lagerhotel til webshops såvel som grossister. Vi automatiserer hele processen fra bestilling til levering, så den bliver langt mere effektiv, hurtig og gnidningsfri.
Hvis du endnu ikke har fundet et system ift. pakning og levering af ordrer, som du synes fungerer for dig, kan vi måske hjælpe. Det er nemlig en proces, som nemt kan blive overkompliceret. Det koster dig i sidste ende både tid og penge.

Du bør have et system, som er hurtigt og effektivt, så du kan fokusere på de ting, der virkelig betyder noget.

Vi er specialiserede i lagerhoteller, og vi tilbyder dig et automatiseret system. Det betyder langt mindre manuelt arbejde, hvilket sparer dig for en hel masse tid og kræfter. Vi har styr på modtagelsen, pakningen og leveringen af dine varer. Så kan du fokusere på alle de andre ting i din virksomhed, som har brug for dit fokus.

Hvad er et lagerhotel?

Et lagerhotel er et sted, som fungerer som et slags hotel for dine varer. Når du benytter vores lagerhotel, bestiller du varerne, så de leveres til vores lagerhotel. Vi står for modtagelsen af varerne, og vi pakker de forskellige leveringer for dig. Herefter sørger vi for, at varerne bliver sendt ud til kunderne.

Du slipper altså for selv at stå for modtagelsen, pakningen og leveringen af dine varer. Du slipper også for selv at skulle holde status med dit lager. Alle de ting gør vi for dig, og vi er eksperter i at gøre netop det.
Vi har igennem flere år udarbejdet et effektivt og sikkert system. Oveni har vi også forskellige aftaler med samarbejdspartnere, som gør, at vores priser for levering er yderst konkurrencedygtige.

Vi tror på, at de bedste resultater kan nås, når I gør det, som I er bedst til, og vi gør det samme. I stedet for at du skal bruge en masse tid på levering og logistik, kan du overlade det til os, som er eksperter på netop det felt. På den måde bruger vi alle vores ressourcer bedst muligt.

Hold øje med dine varer og din lagerstatus

Vi tilbyder dig fuldt ud automatisk lagerstyring. Det betyder, at du altid er sikret et præcist overblik over din lagerbeholdning. Det gælder både, når det kommer til modtagelse og forsendelse af varer.
Når vi første gang modtager dine varer i vores lagerhotel, optæller vi dem og placerer varerne på lagerlokationen. Herefter opdaterer vi lageret i din webshop, så du løbende kan følge med i din beholdning.
Når din webshop får en bestilling, bliver kundens ordre sendt direkte til os. Vi tjekker, om der er nok varer på lager, og herefter sender vi kundens bestilling til lagersystemet. Her pakkes kundens ordre, og den sendes afsted.
Vi sørger for at opdatere din webshop både ift. lagerets og ordrens status.

Få et uforpligtende tilbud

Lyder vores lagerhotel som noget, du kunne være interesseret i? Så kontakt os og få et uforpligtende tilbud. Vi kan kontaktes på telefonnr. +45 82 30 09 90. På den måde får du fat på os med det samme, og vi vil forsøge at hjælpe dig så godt, vi kan.
Du kan også udfylde kontaktformularen nederst på vores hjemmeside, hvis du foretrækker at skrive til os. Her går der dog typisk lidt længere tid, end når du ringer til os. Som firma er vi placeret i Glostrup.
Vi giver dig hellere end gerne et uforpligtende tilbud. Så kan du overveje, om det er noget, du vil sige ja til. Hvis du har spørgsmål eller bare gerne vil høre nærmere, er du også mere end velkommen til at kontakte os. Vi glæder os til at høre fra dig!

Gode portopriser og service i top

Men hvor meget koster det? Det sidder du måske nu og tænker, og det forstår vi selvfølgelig godt.
Hos Dansk e-Logistik går vi meget op i gennemsigtighed. Aftalen er altid helt på plads, inden vi går i gang med arbejdet. Så er du 100% sikker på, hvad det er, du betaler for, og hvor meget du skal betale.
Vi tilbyder gode portopriser – både indenlands og når vi leverer til udlandet. Herhjemme i Danmark tilbyder vi priser fra 15 kr. pr. ordre. Mange af vores priser er billigere end Post Danmarks standardtakster.
Vi leverer til hele verden. Hvis du skal have varer sendt udenlands, kan vi også ofte tilbyde nogle rigtig gode portopriser. Det skyldes, at vi er et stort firma, og derfor har vi særlige aftaler i en del lande, så vi kan sikre dig og dine kunder gode portopriser til trods for ekstra lang distance.
Vi vil også gerne kendes for en service i top – både for dig og dine kunder. Derfor kan dine kunder bl.a. altid følge deres ordre med Track & Trace.

Vi håndterer også fødevarer

Har du brug for et lagerhotel, som skal kunne håndtere fødevarer? Så kan vi også hjælpe dig. Vi håndterer også fødevarer og holder os selvfølgelig indenfor alle de retningslinjer og regler, som gælder, når det kommer til fødevarer.
Vi er godkendt til håndtering af fødevarer, og du kan finde Fødevarestyrelsens Smiley-rapport her på vores hjemmeside.
Hvis du sælger økologiske produkter, kan du også roligt vælge os. Vi er kvalificerede i at håndtere økologiske varer, og igen holder vi os selvfølgelig indenfor alle reglerne, så dine varer bibeholder deres kvalitet, inden de når ud til kunderne.
Ift. modtagelse og levering af ordre, som indeholder fødevarer, er det en fordel, at vi tilbyder ekstra hurtig levering. Så er varerne kortest tid undervejs.
Har du spørgsmål ift. ordrer, som består af fødevarer og økologiske produkter, må du endelig kontakte os. Vi sidder klar til at svare på dine spørgsmål!

Hvem hjælper vi?

Vi retter os primært mod webshops og grossister. Vi arbejder både med meget store og helt små virksomheder, så størrelsen på din virksomhed spiller ingen rolle.
Vi har nogle meget fordelagtige priser, som gør, at vi vil være et godt og fornuftigt uanset størrelsen på virksomheden.
Derudover arbejder vi også med grossister. Vores lagerhotel og det dertilhørende Pick & Pack system er effektivt, og derfor kan det også bruges, hvis du er grossist.
Igen gælder det, at hvis du er i tvivl om noget, så må du ikke tøve med at kontakte os. Der er altid mulighed for sparring og rådgivning. Og vi giver dig et uforpligtende tilbud, og så kan vi udarbejde en mere præcis aftale efterfølgende, hvis du er interesseret.

Effektiviser din virksomhed med vores Pick & Pack system

Når man driver en virksomhed, handler det tit om at gøre de forskellige led og processer så effektive som muligt. På den måde bliver din virksomhed mere konkurrencedygtig, og du opnår på længere sigt en større fortjeneste. Det er af denne grund, du skal vælge og benytte dig af vores lagerhotel.
Med vores lagerhotel og automatiske lagerstyring bliver det ikke meget nemmere. Du behøver ikke selv have noget som helst fysisk kontakt med dine varer. Samtidig står vi for al indberetning, som foregår i et gennemarbejdet og sikkert system – let og bekvemt.
Kort sagt betyder det, at du slipper for at bruge en masse tid på papirarbejde. Vi tager os af modtagelsen, pakningen og leveringen af dine ordrer, og vi sørger for administration. På den måde kan du bruge din energi på selve salget og videreudviklingen af din virksomhed, så den kan vokse.

Årelang erfaring og over 4000 kvadratmeter

Du er i trygge hænder, hvis du vælger et lagerhotel hos os. Vi har nemlig årelang erfaring med logistik og Pick & Pack-løsninger.
Dansk e-Logistik blev grundlagt i 2011 af Rasmus Myhre og Jimmy Nielsen, som inden da havde stor erfaring med hhv. logistik og IT. Siden da har vi haft mange forskellige kunder, udført et væld af forskellige opgaver og er hele tiden fortsat med at udvikle og forbedre os.
Vores lager er placeret i Glostrup, vest for København. Her har vi mere end 4000 m2 lagerplads. Det betyder, at der også er masser af plads til, at vi kan tage os af dine varer.
Kontakt os allerede i dag eller tag kontakt til en af vores samarbejdspartnere – så kan vi få en aftale i hus hurtigst muligt og til en fordelagtig pris.

Vi leverer varer til hele verden

Hos Dansk e-Logistik leverer vi ikke kun til Danmark. Fra vores lager i Glostrup leverer vi dine ordrer ud til hele verden.
Priserne på porto varierer selvfølgelig alt efter, hvor pakken skal sendes hen. Vi er dog en stor virksomhed med mange år i branchen, og derfor har vi i mange lande forhandlet nogle gode portopriser i hus.

Spørgsmål og svar

Her finder du svarene på nogle af de oftest stillede spørgsmål til vores services.

Se også siden “FAQ” for endnu mere information.

Hvor meget koster det pr. ordre?

Vi kan ikke give et præcist svar på, hvor meget det koster pr. ordre. Det afhænger nemlig af flere forskellige faktorer. Det gælder bl.a. ordrens størrelse, og om der er bestemte ønsker til indpakning af ordren. Det kan også afhænge af sådan noget som selve varens størrelse.
Vores priser for Pick & Pack starter fra 15 kr. uden porto.

Vi beregner prisen for lagerleje og varemodtagelse separat. De to tilsammen ligger dog typisk kun på omkring 0,5 til 2 kr. pr. ordre.

Selvom du selvfølgelig skal betale for at benytte dig af vores lagerhotel, så viser det sig tit, at pengene kommer tilbage på andre måder. Du sparer nemlig en hel masse tid og kræfter, som du kan bruge på andre ting. Det betyder, du får mere tid til at sælge og reklamere for din virksomhed så den konstant videreudvikler sig.

På den måde kan det tit betale sig at bruge et lagerhotel, fordi det er en investering i virksomheden. Du sparer tid og besvær, så du kan koncentrere dig om de vigtigere ting.

Hvor hurtigt leverer I ordren?

Vi garanterer, at din ordre afsendes samme dag, hvis vi modtager den inden kl. 13. Vi pakker nemlig ordrer hele dagen, indtil de hentes af vores distributør.
Hvis vi modtager en ordre efter kl. 13, leveres den altså allerede den næste dag.

Hvor lang tid selve leveringen tager, afhænger selvfølgelig af, hvor pakken skal hen. Er det en ordre til et sted i Danmark, går leveringen hurtigt. Hvis ordren skal sendes til den anden side af jordkloden, tager det selvfølgelig noget længere tid.

Kan I også hjælpe grossister?

Ja! Vi arbejder både for webshops og grossister. Hvis du vil høre mere, kan du kontakte os allerede i dag.

Kan I integreres til alle webshops?

Ja, det mener vi selv, at vi kan! Vi har bestræbt os på at udvikle et system, som skal kunne tiføjes til alle typer webshops. Det skal være nemt, og det skal være smart. Ved at vælge os tager vi os af logistikken og store dele af administrationen i din virksomhed. Du skal udelukkende indkøbe dine varer og sælge dem. Resten står vi for.

Her på vores hjemmeside kan du finde en liste over nogle af de firmaer, som vi har arbejdet sammen med. På den måde kan du få en bedre idé om, hvor bredt vi spænder som virksomhed.

Kontakt os allerede i dag!

Hvis du har fået blod på tanden, kan du kontakte os allerede i dag! Vi sidder klar ved telefonen alle hverdage fra kl. 8 til 16. Vi glæder os til at høre mere om, hvad vi kan gøre for lige netop dig og din webshop.
Vi giver dig et uforpligtende tilbud, så du kan få en idé om, hvad vi har at tilbyde og til hvilken pris. Aftalen skal selvfølgelig finjusteres. Det betyder også, at vi er samarbejdsvillige ift. at få en aftale til en pris, som alle er glade for.